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Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10119/14236

Title: 製造業のサービス化に向けた顧客とのインタラクションを促進する情報システムのインフラストラクチャー:ハイアールの事例研究
Authors: 勇, 聶
Authors(alternative): ゆう, じょう
Keywords: servitization
customer self-serving platform
customer self-actualization
value co-creation
information service infrastructure
Issue Date: Mar-2017
Description: Supervisor:小坂 滿隆
知識科学研究科
博士
Title(English): An IT System Infrastructure Promoting Interaction with Customers for Manufacturing Servitization: A Case Study of Haier
Authors(English): Nie, Yong
Language: eng
URI: http://hdl.handle.net/10119/14236
Academic Degrees and number: 甲第966号
Degree-granting date: 2017-03-24
Degree name: 博士(知識科学)
Degree-granting institutions: 北陸先端科学技術大学院大学
Appears in Collections:D-KS. 2016年度(H28) (Jun.2016 - Mar.2017)

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