JAIST Repository >
i. 北陸先端科学技術大学院大学(JAIST) >
i20. 学位論文 >
M-KS. 修士(知識科学) >
M-KS. 2024年度(R06) >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/10119/19723
|
タイトル: | An Analysis of the Impact of Live-Streaming E-Commerce on Consumers' Purchasing Intentions for New Energy Vehicles |
著者: | 周, 寧 |
著者(別表記): | シュウ, ネイ |
キーワード: | live-streaming e-commerce new energy vehicles purchase intentions LSE evaluation dimensions S-O-R framework theory of planned behavior live e-commerce perceived behavioral control |
発行日: | Mar-2025 |
記述: | Supervisor: KIM, Eunyoung 先端科学技術研究科 修士 (知識科学) |
タイトル(英語): | An Analysis of the Impact of Live-Streaming E-Commerce on Consumers' Purchasing Intentions for New Energy Vehicles |
著者(英語): | ZHOU, NING |
言語: | eng |
URI: | http://hdl.handle.net/10119/19723 |
出現コレクション: | M-KS. 2024年度(R06) (Jun.2024 - Mar.2025)
|
このアイテムのファイル:
このアイテムに関連するファイルはありません。
|
当システムに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。
|