JAIST Repository >
JAIST >
Theses >
Master of Science(Knowledge Science) >
H12) (Jun.2000 - Mar.2001 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10119/773

Title: ソニー・バイオの顧客価値創造マーケティングの分析
Authors: 前橋, 新
Authors(alternative): まえはし, あらた
Keywords: ソニー, パーソナル・コンピュータ, バイオ, 商品コンセプト, ブランド
Sony, Personal Computer, VAIO, Product Concept, Brand
Issue Date: Mar-2001
Description: 
Supervisor:伊丹 敬之
知識科学研究科
修士
Title(English): A Study for VAIO's Customer Value Creating Marketing Strategy in Sony
Authors(English): Maehashi, Arata
URI: http://hdl.handle.net/10119/773
Appears in Collections:M-KS. 2000年度(H12) (Jun.2000 - Mar.2001)

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

All items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved.

 


Contact : Library Information Section, JAIST (ir-sys[at]ml.jaist.ac.jp)