JAIST Repository >
Special Collections >
研究・イノベーション学会(旧:研究・技術計画学会)年次学術大会講演要旨集 >
2009年 <第24回> >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10119/8683

Title: サービス価値共創と日本の伝統的な「主客一体」 : 「おもてなし」文化における主客の関係とは
Authors: 五嶋, 正風
中村, 孝太郎
Issue Date: 2009-10-24
Publisher: 研究・技術計画学会
Magazine name: 年次学術大会講演要旨集
Volume: 24
Start page: 513
End page: 516
Rights: 本著作物は研究・技術計画学会の許可のもとに掲載するものです。This material is posted here with permission of the Japan Society for Science Policy and Research Management.
URI: http://hdl.handle.net/10119/8683
Material Type: publisher
Appears in Collections:2009年 <第24回>

Files in This Item:

File Description SizeFormat
2C06.pdf1376KbAdobe PDFView/Open

All items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved.

 


Contact : Library Information Section, Japan Advanced Institute of Science and Technology