JAIST Repository >
School of Knowledge Science >
Conference Papers >
Conference Papers >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10119/16911

Title: 水産物のリレーションシップマーケティングのためのコミュニカビリティの提案 : トレーサビリティからコミュニカビリティへ
Authors: 敷田, 麻実
高橋, 直大
Issue Date: 2003-05
Publisher: 漁業経済学会
Magazine name: 2003年漁業経済学会第50回大会報告要旨集
Start page: 7
End page: 7
Rights: 本著作物は漁業経済学会の許可のもとに掲載するものです。This material is posted here with permission of the Japanese Society of Fisheries Economics. Copyright (C) 2003 漁業経済学会. 敷田麻実, 高橋直大, 2003年漁業経済学会第50回大会報告要旨集, 2003, pp.7-7.
URI: http://hdl.handle.net/10119/16911
Material Type: publisher
Appears in Collections:a11-1. 会議発表論文 (Conference Papers)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
265.pdf179KbAdobe PDFView/Open

All items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved.

 


Contact : Library Information Section, Japan Advanced Institute of Science and Technology