JAIST Repository >
School of Knowledge Science >
Conference Papers >
Conference Papers >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10119/16911
|
Title: | 水産物のリレーションシップマーケティングのためのコミュニカビリティの提案 : トレーサビリティからコミュニカビリティへ |
Authors: | 敷田, 麻実 高橋, 直大 |
Issue Date: | 2003-05 |
Publisher: | 漁業経済学会 |
Magazine name: | 2003年漁業経済学会第50回大会報告要旨集 |
Start page: | 7 |
End page: | 7 |
Rights: | 本著作物は漁業経済学会の許可のもとに掲載するものです。This material is posted here with permission of the Japanese Society of Fisheries Economics. Copyright (C) 2003 漁業経済学会. 敷田麻実, 高橋直大, 2003年漁業経済学会第50回大会報告要旨集, 2003, pp.7-7. |
URI: | http://hdl.handle.net/10119/16911 |
Material Type: | publisher |
Appears in Collections: | a11-1. 会議発表論文 (Conference Papers)
|
Files in This Item:
File |
Description |
Size | Format |
265.pdf | | 179Kb | Adobe PDF | View/Open |
|
All items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved.
|