JAIST Repository >
School of Knowledge Science >
Conference Papers >
Conference Papers >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10119/17261
|
Title: | 創成教育における新しい学習モデルの提案 : サーキットモデルによるプロジェクトマネジメントとその評価方法 |
Authors: | 敷田, 麻実 |
Keywords: | 創成教育 マネジメント サーキットモデル learning model management circuit model |
Issue Date: | 2004-07-30 |
Publisher: | 日本工学教育協会 |
Magazine name: | 平成16年度工学・工業教育研究講演会講演論文集 |
Volume: | 52 |
Start page: | 653 |
End page: | 654 |
DOI: | 10.20549/jseejaarc.2004.0_653 |
Rights: | 本著作物は日本工学教育協会の許可のもとに掲載するものです。This material is posted here with permission of the Japanese Society for Engineering Education. Copyright (C) 2004 日本工学教育協会. 敷田麻実, 平成16年度工学・工業教育研究講演会講演論文集, 52, 2004, pp.653-654. http://dx.doi.org/10.20549/jseejaarc.2004.0_653 |
URI: | http://hdl.handle.net/10119/17261 |
Material Type: | publisher |
Appears in Collections: | a11-1. 会議発表論文 (Conference Papers)
|
Files in This Item:
File |
Description |
Size | Format |
360.pdf | | 385Kb | Adobe PDF | View/Open |
|
All items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved.
|