JAIST Repository >
School of Knowledge Science >
Conference Papers >
Conference Papers >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10119/17261

Title: 創成教育における新しい学習モデルの提案 : サーキットモデルによるプロジェクトマネジメントとその評価方法
Authors: 敷田, 麻実
Keywords: 創成教育
マネジメント
サーキットモデル
learning model
management
circuit model
Issue Date: 2004-07-30
Publisher: 日本工学教育協会
Magazine name: 平成16年度工学・工業教育研究講演会講演論文集
Volume: 52
Start page: 653
End page: 654
DOI: 10.20549/jseejaarc.2004.0_653
Rights: 本著作物は日本工学教育協会の許可のもとに掲載するものです。This material is posted here with permission of the Japanese Society for Engineering Education. Copyright (C) 2004 日本工学教育協会. 敷田麻実, 平成16年度工学・工業教育研究講演会講演論文集, 52, 2004, pp.653-654. http://dx.doi.org/10.20549/jseejaarc.2004.0_653
URI: http://hdl.handle.net/10119/17261
Material Type: publisher
Appears in Collections:a11-1. 会議発表論文 (Conference Papers)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
360.pdf385KbAdobe PDFView/Open

All items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved.

 


Contact : Library Information Section, Japan Advanced Institute of Science and Technology