|
JAIST Repository >
b. 情報科学研究科・情報科学系 >
一覧: タイトル
検索結果: 535-555 / 560.
発行日 | タイトル |
著者 |
Sep-2010 | Voice activity detection in a regularized reproducing kernel Hilbert space | Lu, Xugang; Unoki, Masashi; Isotani, Ryosuke; Kawai, Hisashi; Nakamura, Satoshi |
Oct-2016 | Voice conversion system to emotional speech in multiple languages based on three-layered model for dimensional space | Xue, Yawen; Hamada, Yasuhiro; Elbarougy, Reda; Akagi, Masato |
2016 | Voice Conversion to Emotional Speech based on Three-layered Model in Dimensional Approach and Parameterization of Dynamic Features in Prosody | Xue, Yawen; Hamada, Yasuhiro; Akagi, Masato |
19-Aug-2024 | Wall-Sticking Drone for Non-Destructive Inspection of Oblique Planes | Zhou, Menglong; An, Zhi; Chong, Nak Young |
30-Oct-2013 | Weighted Census Transform for Feature Representation | Jeong, Sungmoon; Lee, Hosun; Hamdi, Younes El; Chong, Nak Young |
Oct-2012 | Wireless Mesh Networks Allowing Intra-Link Errors: CEO Problem Viewpoint | He, Xin; Zhou, Xiaobo; Anwar, Khoirul; Matsumoto, Tad |
Aug-2013 | Zipper Unfoldability of Domes and Prismoids | Demaine, Erik D.; Demaine, Martin L.; Uehara, Ryuhei |
28-Feb-2011 | シャノン限界に漸近する簡素なBICM-IDの設計法 | 府川, 輝翔; アンワル, コイルー; トーリ, アンティ; 松本, 正; Fukawa, Kisho; Anwar, Khoirul; Tolli, Antti; Matsumoto, Tadashi |
19-Mar-2014 | ターン制ストラテジーのための状態評価型深さ限定モンテカルロ法 | 藤木, 翼; 村山, 公志朗; 池田, 心; FUJIKI, Tsubasa; MURAYAMA, Koshiro; IKEDA, Kokolo |
28-Oct-2016 | ターン制戦略ゲームにおけるベンチマークマップの提案 | 木村, 富宏; 池田, 心 |
30-Oct-2015 | ターン制戦略ゲームにおける局面評価値構成のための局面分割および単純化ゲームのオフライン木探索 | 佐藤, 直之; 藤木, 翼; 池田, 心 |
9-Nov-2018 | テトリスにおけるT-spin構成力向上のための問題作成 | 及川, 大志; 池田, 心; Oikawa, Taishi; Ikeda, Kokolo |
9-Nov-2012 | モンテカルロ碁における多様な戦略の演出と形勢の制御: 接待碁AIに向けて | 池田, 心; Viennot, Simon; Ikeda, Kokolo |
3-Nov-2017 | ローグライクゲームの研究用ルール提案とモンテカルロ法の適用 | 高橋, 一幸; Temsiririrkkul, Sila; 池田, 心; Takahashi, Kazuyuki; Temsiririrkkul, Sila; Ikeda, Kokolo |
31-Oct-2014 | 同一チェスプログラムグループによる合議制における投票結果の分散パターンの調査 | 曾根, 彰吾; 長束, 薫; 由井薗, 隆也; 飯田, 弘之; Sone, Shogo; Nagatsuka, Kaoru; Yuizono, Takaya; Iida, Hiroyuki |
7-Sep-2010 | 建設現場における作業員付随ロボットの開発 | 大沼, 孝徳; 李, 根浩; 丁, 洛榮; Ohnuma, Takanori; Lee, Geunho; Chong, Nak Young |
9-Nov-2018 | 強化学習を用いたターン制RPGのステージ自動生成 | ナム, サンギュ; 池田, 心; Nam, SangGyu; Ikeda, Kokolo |
8-Sep-2009 | 感情音声知覚モデルの提案とその応用 | 赤木, 正人; AKAGI, Masato |
24-Feb-2015 | 拡張性を考慮したコミュニティシミュレータの開発 | 牧野, 義樹; 藤田, 浩; 劉, 友超; リム, 勇仁; 丹, 康雄 |
1-Nov-2013 | 標準的なゲームプレイヤにとって自然に見える疑似乱数列の生成法 | 野村, 久光; テンシリリックン, シラ; 池田, 心; Nomura, Hisamitsu; Temsiririrkkul, Sila; Ikeda, Kokolo |
1-Nov-2019 | 横スクロールアクションゲームにおける多様なスピードランルートの自動提案 | 原口, 海; 池田, 心; Haraguchi, Kai; Ikeda, Kokolo |
|