|
JAIST Repository >
b. 情報科学研究科・情報科学系 >
b10. 学術雑誌論文等 >
b10-1. 雑誌掲載論文 >
一覧: タイトル
検索結果: 756-776 / 919.
発行日 | タイトル |
著者 |
19-Jul-2018 | Voice conversion for emotional speech: Rule-based synthesis with degree of emotion controllable in dimensional space | Xue, Yawen; Hamada, Yasuhiro; Akagi, Masato |
1-Jun-2011 | Voronoi Game on a Path | Kiyomi, Masashi; Saitoh, Toshiki; Uehara, Ryuhei |
Aug-2011 | The Voronoi game on graphs and its complexity | Teramoto, Sachio; Demaine, Erik D.; Uehara, Ryuhei |
25-Jul-2013 | Walking Intent-Based Movement Control for JAIST Active Robotic Walker | Lee, Geunho; Ohnuma, Takanori; Chong, Nak Young; Lee, Soon-Geul |
15-Sep-2010 | Weakly-non-overlapping non-collapsing shallow term rewriting systems are confluent | Sakai, Masahiko; Ogawa, Mizuhito |
26-Oct-2017 | Weighted Robust Principal Component Analysis with Gammatone Auditory Filterbank for Singing Voice Separation | Li, Feng; Akagi, Masato |
16-Sep-2004 | Well-quasi-orders and regular ω-languages | Ogawa, Mizuhito |
Jun-2014 | Well-Structured Pushdown System: Case of Dense Timed Pushdown Automata | Cai, Xiaojuan; Ogawa, Mizuhito |
23-Feb-2018 | Where is a line between work and play? | Iida, Hiroyuki |
20-Oct-2000 | Zero Forcing and Decision Feedback Detectors in MIMO Communication Channels and Their Applications to Frequency-Overlapped Multi-Carrier Signaling | MATSUMOTO, Tadashi |
Sep-2022 | Zero Moment Two Edge Pushing of Novel Objects With Center of Mass Estimation | Gao, Ziyan; Elibol, Armagan; Nak-Young, Chong |
25-Aug-2015 | ℓ1 LS and ℓ2 MMSE-based Hybrid Channel Estimation for Intermittent Wireless Connections | Takano, Yasuhiro; Juntti, Markku; Matsumoto, Tad |
6-Mar-2020 | アクションゲームにおける特定のプレイヤの特徴を模倣するAIプレイヤの作成 | 池田, 裕太郎; 池田, 心; Ikeda, Yutaro; Ikeda, Kokolo |
25-Dec-2008 | アジアの音 | 赤木, 正人; Akagi, Masato |
15-Nov-1992 | エキスパートの思考をモデルとしたゲーム木探索の方式 | 飯田, 弘之; 小谷, 善行; IIDA, HIROYUKI; KOTANI, YOSHIYUKI |
15-Dec-2002 | オープンソースソフトウェアの開発スタイルとその変遷 (<特集>オープンソースソフトウェア) | 藤枝, 和宏 |
Aug-2000 | オープンネットワークにおける安全な暗号方式の更新に関する考察 | 山田, 竜也; 宮地, 充子; 双紙, 正和; YAMADA, TATSUYA; MIYAJI, ATSUKO; SOSHI, MASAKAZU |
29-Jul-2016 | カーレーシングゲームにおける多目的最適化に基づくコントローラの設計 | 金澤, 直人; 池田, 心 |
1-Feb-2005 | グラフクラスとアルゴリズム | 上原, 隆平; UEHARA, Ryuhei |
15-Sep-2012 | グリーンICTによるスマートな社会の創出 | 松山, 隆司; 加藤, 丈和; 塚本, 昌彦; 丹, 康雄; 岡部, 寿男 |
29-Jul-2016 | ゲームの目的達成のみを追求したAIでは生まれにくいゲーム内行動の分類と考察 | 中川, 絢太; 佐藤, 直之; 池田, 心 |
|